Voorzitter                    Inge Berg-Andersen – Kremer
Initiatiefnemer          Jeroen Voskamp
Bestuurslid                 Mariët Werst – Vliegen

Inge Berg-Andersen - Kremer

Inge heeft na haar studie Bedrijfskunde werkervaring opgedaan op het gebied van export- en projectfinanciering. Ze heeft zeven jaar met haar man Bjørn en hun twee kinderen, Max en Valentina in het buitenland gewoond; in Boedapest, Londen, Stockholm en Costa Rica. Tijdens haar executive MBA-studie aan de universiteit van Stockholm schreef ze haar scriptie over ‘performance measurement at charities’. Na haar terugkomst in Nederland in 2006 is ze voorzitter geworden van Stichting True Blue en is ze gestart met een studie Psychologie. Ze vindt het mooi dat ze sindsdien haar energie en capaciteiten kan inzetten voor kinderen en jongeren die het minder hebben getroffen dan zijzelf en haar kinderen. Dit doet ze binnen True Blue en als GZ-psycholoog verbonden aan praktijk Nuhoff in Haarlem.

kidinge001-3.jpg

Natasja Voskamp- van der Meer

Natasja is een creatieveling. Na jaren als interieurontwerper en beeldend kunstenaar te hebben gewerkt, maakt ze nu ambachtelijke producten die gemaakt zijn van duurzame, natuurlijke en locale materialen. Ze is getrouwd met Jeroen en moeder van twee jongens. Natasja is vanaf het begin betrokken bij de oprichting van Stichting True Blue en is nu secretaris. Ze vindt het geweldig om op deze manier een steentje bij te kunnen dragen aan een beter leven van kansarme kinderen.

foto website.jpg

Martin van Grinsven

Martin is de meest recente aanwinst in het bestuur van True Blue en vervult de rol van penningmeester. Voordat hij gevraagd werd om bestuurslid te worden, was Martin al jaren fan van de inzet en het goede werk van stichting True Blue en ook al enkele jaren donateur. Zijn enthousiasme komt voort uit de heel tastbare positieve impact die de goede doelen, die gesteund worden door True Blue, hebben op het leven van kinderen. Martin heeft een bedrijfskundige achtergrond met focus op de financiele aspecten van een onderneming en houdt zich sinds zijn studieperiode als ondernemer bezig met diverse bedrijfsactiviteiten. Hij is getrouwd met Willemijn en samen hebben zij 3 kinderen.

IMG_6786-2.jpg

Jeroen Voskamp

Jeroen is de oprichter en initiatiefnemer van Stichting True Blue. Hij is getrouwd met Natasja en vader van twee zonen. Als ondernemer is hij actief voor het familiebedrijf Voskamp Groep, dat producten en diensten levert aan de bouw en industrie. Daarnaast investeert hij in bedrijven en projecten die zich richten op duurzaamheid, (bio)technologie en wonen. In 2006 heeft Jeroen zich voorgenomen om een deel van zijn verdiensten structureel in te zetten voor hulpbehoevende kinderen en andere maatschappelijke doelen. Hieruit is onder andere stichting True Blue ontstaan.

Jeroen_Voskamp-2.jpg

Mariët Werst – Vliegen

Mariët koos er in 1989 voor om met haar man Frank, voor diens werkzaamheden, mee te verhuizen naar Chili. Daarna woonde ze in Colombia en Mexico en werd het gezin in ieder land met een baby uitgebreid. Na ruim 8 jaar keerde de familie terug naar Europa. De ervaringen in Latijns-Amerika en de inmiddels meer beschikbare tijd leidden ertoe dat ze met veel plezier en inzet bij True Blue is begonnen.

Jetje-2.jpg