Donateurs

Voor onze donateurs zorgen wij voor grondige financiële analyses en verslaglegging van de projecten die we steunen. Dit kunnen we doen omdat we strenge criteria hanteren waaraan de projecten moeten voldoen eer ze door ons gesteund worden.

True Blue bezoekt eerst de projecten voordat er definitief tot donatie over wordt gegaan. Deze bezoeken worden door de leden zelf betaald en drukken niet op de begroting van True Blue.

Het betreft relatief onbekende doelen die vaak niet de steun ontvangen van het grote publiek. Doelen die door gepassioneerde lokale mensen worden geleid, waarbij wij als stichting een verschil kunnen maken.

Daarna onderhouden we intensief contact met het management van de doelen en proberen we de projecten regelmatig te bezoeken. We voorzien onze donateurs een paar keer per jaar van updates over de ontwikkelingen van deze doelen.

Wil je ook donateur worden, stuur dan een mail naar kids@stichtingtrueblue.nl.

Rekeningnummer NL78INGB0672680521

hands-2847508_1920.jpg